Підготовка до школи

До відома батьків, діти яких 01 вересня 2016 року збираються до школи.

На вихідних я постараюсь підібрати для наших майбутніх школярів потрібні робочі зошити, щоб мати можливість бачити над чим працювати більше, тій чи іншій дитині.

Якщо я буду писати на листку домашню роботу на закріплення, зробити її потрібно буде обов”язково.

Для самостійного опрацювання, по можливості, надаю інформацію для першачків. Прошу ознайомитися – це мінімум.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

До речі, навіщо потрібно готувати дитину до школи, знають не всі батьки.

«Тому що так треба» чи «тому що так роблять інші». Тут і починаються основні проблеми, оскільки нерозуміння того, що дає підготовча робота майбутньому першокласникові, приводить до таких дивних ситуацій.

Дитина володіє масою даремних для неї на даному етапі знань, але не уміє робити чогось елементарного, або не відрізняється достатньою самостійністю, і так далі.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Одні батьки вважають, що підготовка потрібна для того, щоб малюк успішно пройшов співбесіду в школі. Щож, це непогана мотивація, але не головна. Як дитина буде себе почувати в школі, як буде даватись навчання чи розмова з однокласниками – ось, що повинно бути важливим для батьків.

Отже, що повинен знати і уміти майбутній учень?

Він повинен називати:

– ПІБ (свої дані та батьків), свою домашню адресу, телефон, місто, країну;

– професії батьків та рідних;

– найпоширеніші рослини, тварини;

– Дні тижня, пори року (і їх послідовності), кількість місяців в році;

– Кольори, види спорту і популярні професії;

– Імена відомих письменників, поетів;

– Основні правила дорожнього руху;

– Свята.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Він повинен розуміти різницю між:
– “право” і “ліво”;

– вулицею, містом і країною;

– фруктами, ягодами, овочами, деревами і кущами;

– звірами, птахами, рибами, комахами, дикими і домашніми тваринами;

– буквами і звуками, голосними і приголосними (глухими і дзвінкими).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Він повинен уміти:

– Вирішувати прості задачки (у тому числі на логіку),відгадувати загадки;

– Відновлювати послідовність, виділяти загальні ознаки і бачити різницю у предметів;

– Описувати картинку, переказувати історію, учити напам’ять вірш;

– Лічити до 10, 20 і виконувати прості арифметичні дії з десяткою;

– Читати невеликі завдання (до 5 слів) і розуміти прочитане;

– Визначати кількість звуків і складів в простих словах типу “будинок”,”суп”,”нога”;

– Поводитися з ножицями, вирізувати по контуру, вирізувати геометричні фігури;

– Володіти ручкою, олівцем, проводити чіткі лінії, зафарбовувати, невиходячи за контур.

Тобто на цьому етапі у дитини вже має бути певний рівень мислення, пам’яті, уваги. Крім того, йому необхідно навчитися будувати стосунки і спілкуватися: з учителем і іншими дітьми, бути ввічливим, визнавати авторитет дорослих, уміти виконувати завдання, в деяких питаннях вже бути самостійним, вчитися організованості.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 Обов’язково врахуйте наступне:

Добре підтримувати певний режим: в один і той час вставати, їсти, гуляти, займатися, лягати спати. Це допоможе дитині простіше адаптуватися до школи.

– Вже зараз учіться відпускати від себе дитину. Страх за неї, можливо, повністю не пройде, але ваше завдання – навчити обходитися без вас в самих елементарних ситуаціях, не боячись.

Коли дитина переходить до шкільного віку, то міняється його місце в усіх доступних йому стосунках, включаючи навіть спосіб життя.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Необхідно помітити, що положення школяра створює особливу моральну спрямованість особи дитини. Навчання для нього полягає не лише в роботі по засвоєнню необхідних знань і не лише в усвідомленні як способу підготовки до майбутнього успішного життя, воно сприймається дитиною як його власний трудовий обов’язок, як його участь в житті інших людей.

Те, як першокласник зможе справлятися зі своїми шкільними обов’язками, чи буде успішно це робити, має для нього велике значення. Ось і виходить, що питання шкільного навчання – це не лише питання освіти, інтелектуального розвитку дитини, але і формування його особи, тобто, питання виховання.

Успіхів нам усім!

Ответить

Почта не будет опубликована.Обязательны для заполенения *